pfft Barcelona 25 graden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van josine en sjef boesten - WaarBenJij.nu pfft Barcelona 25 graden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van josine en sjef boesten - WaarBenJij.nu

pfft Barcelona 25 graden

Door: sjef

Blijf op de hoogte en volg josine en sjef

24 Oktober 2014 | Spanje, Barcelona

Barcelona, 24-10-’14, 17.00 horas

pfffft, 17.00 horas, Barcelona 24 graden, zegke en schjrieve viefentwintig graad, op zijn Spaans vienticinco grados… en weer terug op ons appartement, even uitrusten voor de laatste avond op de plaza Espanya.
Vanmorgen de terugreis van morgen al voorbereid, op het kantoortje beneden de boarding passes al uitgeprint en vervoer naar het vliegveld morgen vroeg om 7.30 horas geregeld… daarna op weg naar het park van Güell, op zijn Spaans achteraf ‘park Gruwel’… met de voet naar metrostation Tetuan en van daaruit naar Passeig de Gracia en vandaar uit met de metro naar Lessecs… daar aangekomen de bordjes gevolgd naar Parc Güell.. een km. of 2, vnl. bergop lopen en het laatste stukje met de lift en daar bij de ingang van het park een kaartjes automaat met een rij van hier tot ginder aan wachtenden voor ons en dan ook nog de wetenschap dat als je om 11.30 de kaartjes had je pas om 13.30 naar binnen kon… om in de massa de bank en andere bezienswaardigheden te bezoeken, tjeetje wat was het weer druk en weer het hele continent Japanners en vlgs. Josine Koreanen aanwezig, dusse wat te doen… naar boven in het park (gratis) even de sky-line van Barcelona zien en dan naar de Ramblas… zo gezegd zo gedaan… De Ramblas, ook vol met mensen…. de Boqueria bezocht, even gelunched en daarna op weg naar Columbus… living statues op het einde ook nog even met een bezoekje vereerd en weer terug naar ons appartement… de gemaakte foto’s illustreren een en ander...

• 24 Oktober 2014 - 17:50

Trudy:

Oeps... dat was ik vergeten. Wel heeeel lang lopen naar Park Gruel!
    Goeie reis morgen

• 24 Oktober 2014 - 17:57

Pim:

Dat in foto 14 genoemde aparte vissebekje....ligt dat op tafel of bedoel je die levende achter de tafel?
    Leuke foto's , en leuk om te zien waar wij ook geweest zijn , vrnl toen Olga daar stage heeft gelopen.....

• 24 Oktober 2014 - 20:46

Lieke:

Ik als ervaren viswijf..... Hahaha echt een apart vissebekje!
    Mooie foto's! Echt genieten zo te zien... En de kids al zo groot.